DOMINIKA DUDA community principal w Cambridge Innovation Center

Po 10 latach spędzonych za granicą, wróciła w środku pandemii, by budować mosty i rozbierać betonowe ściany uprzedzeń i statusu quo w kraju nad Wisłą. Związana z biznesem innowacji od pięciu lat, wcześniej pracowała naukowo w polskiej fundacji ekonomicznej, ale także w politycznym think-tanku w Brukseli, od sześciu lat organizuje Finał WOŚP dla społeczności polskiej w Niderlandach. Zdobyła tytuł magistra polityki, prawa i ekonomiki zdrowia na uniwersytecie Erazma w Rotterdamie, ale też prasowała koszule w Londynie. Jest zagorzałym propagatorem higieny psychicznej, wyrównywania szans i lifelong learning.



JOANNA GORCZYCA dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju, PZU

Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz zaangażowania społecznego biznesu. 
Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu współpracy CSR biznesu z instytucjami kultury, działalności prewencyjnej oraz kampanii społecznych. W Grupie PZU odpowiada za zarządzanie i wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju. Współpracuje z podmiotami Grupy PZU, organizacjami branżowymi i partnerami społecznymi w zakresie ESG, w tym ochrony środowiska i wpływu na klimat oraz zrównoważonych finansów.
Członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.



AURELIUSZ GÓRSKI współzałożyciel Kampusu Innowacji CIC Warsaw, dyrektor zarządzający Fundacji Venture Cafe Warsaw

Od 10 lat wspiera rozwój gospodarki, tworząc infrastrukturę i programu ekosystemu innowacji w Polsce. W latach 2012 – 2015 współtworzył pierwszą sieć przestrzeni coworkingowych w Polsce Business Link i kompleksowy program wsparcia rozwoju dla startupów w ramach grupy AIP. Od 2015 roku reprezentuje Cambridge Innovation Center (CIC) i jest współzałożycielem uruchomionego w 2020 roku Kampusu Innowacji CIC Warsaw w kompleksie biurowym Varso Place. Równolegle kieruje fundacją Venture Cafe Warsaw, która animuje rozwój ekosystemu innowacyjnego. W roli społecznego doradcy współpracował m.in. przy tworzeniu strategii Warszawa2030. Jako osoba będąca przedsiębiorcą od 15 lat chętnie włącza się w inicjatywy wspierające postawy przedsiębiorcze wśród młodzieży m.in. TeenCrunch, Junior Achievement, Startup Weekend Kids i wiele innych.



MICHAŁ MICHAŁOWSKI wiceprezes zarządu KDK Events

Praktyk i pasjonat biznesu. Z branżą marketingową i eventową związany od 15 lat. Doświadczenie w zarządzaniu ludźmi, procesami i projektami zdobywał organizując eventy zarówno dla sektora publicznego, jak i prywatnego (m.in. Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Nespresso, Nivea, Toyota). Ekspert w dziedzinie organizacji eventów online. Nominowany w MP Power Awards 2020 (Najbardziej wpływowe osoby rynku eventów) w kategorii Innowator.
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W przeszłości współzałożyciel agencji PR – Consulting ‘n More, agencji marketingowej Goodfellas Group, a także fundator Fundacji Platforma Równych Szans. Od sześciu lat wspiera rozwój młodych przedsiębiorców w ramach programów mentoringowych – m.in. Youth Business Poland, Program Mentoringowy SGH. Prywatnie − pasjonat gry w golfa oraz kultury Azji.



JAROSŁAW KUŹNIAR

Prasa, radio, telewizja, digital. Pracuje od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN 24 TVN, Onet. Zmieniał miejsca, bo szukał wiedzy u mądrych Szefów. Spotkał mistrzów, którzy znaleźli czas, żeby nauczyć go zawodu. Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak. 
Docenia mądrą obecność przed kamerą i na scenie. Wspiera nowoczesne budowanie marki osobistej oraz rozwijanie własnych kanałów komunikacji. Szkoli firmy i osoby prywatne. Jego Klienci to CEO, CFO, CMO oraz managerowie C-level największych korporacji. Od firm technologicznych, medialnych, transportowych, startupów, po banki. Uczy, jak mówić, żeby historia nie była ulotna. Jak opowiadać, żeby angażować. Jak zachowywać się na scenie, żeby wygrywać jakością od pierwszych sekund. 
To, za co jest doceniany, to szczerość komunikacji, bezpośredniość, wiedza na wysokim poziomie, nieprzeciętne doświadczenie w każdym z mediów. Pracuje w sposób bardzo zaangażowany, lekki, zdystansowany, ale profesjonalny. Ma za sobą doświadczenie sceniczne, warsztaty u trenerów dykcji, oddechu, gry aktorskiej oraz retoryki. To przydaje się w świecie storytellingu budowania historii, narracji.




SEBASTIAN OPRZĄDEK prezes zarządu agencji El Padre – Agencji Roku MP Power Awards® 2020 

Magister Akademii Ekonomicznej w Krakowie (Marketing). Absolwent studiów podyplomowych UW (Psychologia Zachowań Rynkowych). Współzałożyciel firmy Eskadra sp. z o.o. zajmującej się szkoleniami, marketingiem oraz eventami. W latach 2005 – 2009 prezes zarządu Grupy Eskadra (w 2008 roku spółka otrzymała tytuł Agencji Marketingu Zintegrowanego). Od 2010 do chwili obecnej udziałowiec, prezes zarządu, dyrektor obsługi klienta El Padre - Agencji Roku 2019 i 2020. Współtwórca wielu kampanii i laureat nagród z zakresu marketingu: Złotej Strzały, Boomerangu, Golden Arrow, Złotych Spinaczy, MP Power Awards oraz Globes Award. 
Członek założyciel Klubu Agencji Eventowych przy SAR, członek Jury konkursu KTR. Laureat statuetki MP Power Awards 2012 i 2018 w kategorii Meeting Planner – agencja eventowa. Zdobywca statuetki Osobowość Roku MICE Poland 2015 w kategorii Organizator. W latach 2015 – 2016 członek zarządu KAE, w latach 2017 – 2019, prezes zarządu KAE. Stały felietonista MICE Poland.



MONIKA SACEWICZ CEO ApexNet

Od ponad 20 lat kieruje firmą, która świadczy usługi edukacyjne i doradcze w zakresie prawa zamówień publicznych oraz kadr i płac, coach certyfikowana przez International Coaching Community, współtwórca oprogramowania do zdalnego onboardingu, mentor w międzynarodowym programie Early Warning Europe realizowanym przez Fundację Firm Rodzinnych, wolontariuszka Fundacji Program Pomocy Pierwsza Praca działającej na rzecz wspierania dzieci z pieczy zastępczej.



ŁUKASZ MILEWSKI Milewski Grow (wcześniej Milewski & Partnerzy)

Od ponad 15 lat związany z branżą eventową. Przedsiębiorca, Mentor, „Ojciec Rozwoju Osobistego w Polsce”. Słynie z organizacji najbardziej spektakularnych wydarzeń rozwojowo-biznesowych. Autor trzech bestsellerów ściśle powiązanych z biznesem i rozwojem. Zawodowo: strateg marketingowy, ceniony mówca występujący na scenach Polski, Brazylii i Wielkiej Brytanii.
Współuczestniczył i kreował marki najwybitniejszych jednostek z kraju i świata. Sprowadził do Polski i organizował wydarzenia z takimi gwiazdami jak: Nick Vujcic, Les Brown, Anthony Robbins, Gary Vaynerchuk, Blair Singer, T. Harv Eker, Garry Kasaprow, Allan Pease, Dan Millman, Fredrik Eklund i wielu innych. W wolnych chwilach konsultuje i wprowadza nowe marki na polski rynek. Ustanowił kilka ważnych rekordów dla branży, takich jak: organizacja wydarzenia na ponad 25 tys. uczestników na stadionie w Poznaniu (30 kwietnia 2015 r.), największa transmisja live na ponad 130 tys. osób online w jednym czasie. Przewodzi międzynarodowej grupie organizatorów z ponad 20 krajów, której celem jest wspieranie rozwoju na całym świecie i wymiana doświadczeń. Jako Mentor osobiście wspiera najwybitniejsze jednostki w świecie biznesu, sportu, polityki.




ARTUR WOLIŃSKI prezes zarządu Newseria

Prezes zarządu w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek medialnych – agencji informacyjnej Newseria. Autor i producent wielu formatów telewizyjnych emitowanych na antenach największych, polskich stacji telewizyjnych.
Autor i prowadzący „Biznes poradnik” – znajdujący się w czołówce najchętniej oglądanych programów w TVP Info. Pracował także jako reporter w Polsacie News i Wydarzeniach, TVN24, TVN CNBC Biznes. Współpracował również przy programie „Dzień dobry TVN”, a także wielu innych programach nadawanych przez Telewizję Polską. .



Na otwarcie zapraszają: